Reklamace a vrácení zboží

Reklamační řád

Naše společnost odpovídá za kvalitu prodávaného zboží a je připravena vrátit peníze za vadné zboží v záruční době.

Zboží je přijímáno k vrácení, pokud je zjevně vadné – tedy pokud lze vadu vizuálně zjistit.

Vrácení zásilky je možné za splnění následujících podmínek:

  • Zboží nebylo použito a je uchováno ve stavu, v jakém bylo zakoupeno;
  • Od zakoupení zboží neuplynulo více než 30 dnů.

Další požadavky na kvalitu balení:

  • Zachování originálního obalu, příslušenství a vzhledu; žádné stopy oleje, maziva, paliva ani montáže.
  • Náklady na dopravu hradí odesílatel.

Pokud tyto požadavky nejsou splněny, prodávající si vyhrazuje právo vrácení odmítnout.

Pokud prodávající omylem odešle nesprávný produkt nebo produkt neodpovídá popisu na webu, náklady na zpětnou dopravu hradí prodávající.

Pokud není vrácení vinou prodávajícího, veškeré náklady spojené s dopravou hradí zákazník.

Pokud je závada zjištěna až po montáži do vozu, lze přijmout reklamaci náhradního dílu pouze s těmito doklady:

  • Potvrzení o zakázce ze servisu, kde jsou uvedeny údaje o vozidle a opravě;
  • Reklamační protokol ze servisu s uvedením příčiny závady.

Pokud zákazník zboží již nepotřebuje a důvod vrácení je čistě z jeho iniciativy, náklady na dopravu zpět hradí zákazník.

Proces vrácení

  • Pro zahájení procesu vrácení prosím kontaktujte zákaznickou podporu na e‑mailu: 4x4line.sales@gmail.com a uveďte důvod vrácení, vady či problémy.
  • Do 1–2 dnů obdržíte potvrzení o přijetí požadavku od našeho manažera.
  • Po odsouhlasení vrácení prosím odešlete zboží na adresu:

4x4ok Europe Spółka Z.o.o
E‑mail: 4x4line.sales@gmail.com
Tel: +48 513 102 444
ŚWIĘTOKRZYSKA, č. 30, byt 63, VARŠAVA, PSČ 00‑116

  • Po odeslání prosím informujte nás e‑mailem o sledovacím čísle zásilky.

Po obdržení zboží na skladě zkontrolujeme, zda odpovídá údajům uvedeným v žádosti o vrácení.
Pokud dojde k nesrovnalostem, zákazník bude informován.

Zrušení objednávky

Objednávku můžete zrušit, pokud ještě nebyla předána do skladu k balení. Prosím kontaktujte nás co nejdříve, pokud chcete objednávku zrušit.

Pokud už zboží opustilo náš sklad, počkejte na doručení a poté zahajte proces vrácení.
Upozorňujeme, že náklady na dopravu již nebudou proplaceny, jakmile zboží opustí náš sklad, a vrácení zboží hradí zákazník.

Vrácení peněz

Jakmile obdržíme a zkontrolujeme vrácené zboží, budeme vás informovat, zda bylo vrácení schváleno.

Pokud ano, vrácení peněz bude provedeno stejnou platební metodou do 7 pracovních dnů.
Upozorňujeme, že zpracování a připsání částky ze strany vaší banky nebo společnosti vydávající platební kartu může chvíli trvat.